Saliih
Ja ich chauf mer nöchstens en neue PC, jetzt hani denkt ziehni mir no TF2, denn hani ghört häts HL2 und alles debi, d.h. ich chan denn au CSS installe?
Und nomel öppis, wo händ ihrs bstellt? Uf www.wog.ch findis nöd! WTF?
Saliih
Ja ich chauf mer nöchstens en neue PC, jetzt hani denkt ziehni mir no TF2, denn hani ghört häts HL2 und alles debi, d.h. ich chan denn au CSS installe?
Und nomel öppis, wo händ ihrs bstellt? Uf www.wog.ch findis nöd! WTF?
chas dir au nöd 100% sägä will ich css scho vorene gha han. Ich han mirs eh grad online bstellt über steam zum abelade aber bruchsch halt kreditcharte. Ich han gmeint dä red het sich orangebox zogä und het au no kei source gha? hets aber geschter nonig installiert gha.....
Es wird äbä bi dä orangebox nöd explizit erwähnt das css au däbi wär im gägäsatz zu anderne packet wos explizit näbedem hl2 ufgführt wird
ja bi mir isch genau au s'gliche dä Fall. Ich han HL2 und CSS eh scho vorene gha. Und d'Orangebox hani au über steam per Kreditkarte kauft. Mini vermutig isch dass es gar nöd däbi isch CSS idä Orangebox. Will Half-Life2 und Half-Life 2: Episode One hani ich im Steam doppelt. Und die doppelte Games chönt ich ame andere Accunt "verschenke" Aber dä Red chan eus da sicher bescheid säge, will er sich d'Orangebox Retail-Version kauft hät.
hi
jo ha retail version do..
games womer chan installiere:
Half-Life2
Half-Life2: Episode One
Half-Life2: Episode Two
Half-Life2: Lost Coast
Team Fortress 2
Portal
Peggle Extreme (kA was das isch )
css leider net debi...
mfg red0r
//EDIT:
http://www.wog.ch/shop.cfm/tem…ails/product/PC-12451.cfm @ GraFF
btw: only key needed.. software chasch per steam zieh!!
Zieh mir glaub da:
Source Premier Pack
Includes: Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life: Source, Day of Defeat: Source, Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life 2: Lost Coast, Half-Life Deathmatch: Source, Half-Life 2: Episode One, Portal, Half-Life 2: Episode Two, Team Fortress 2
denn hani grad all de ander müll au no , für 90chf @ Steam Shop
btw thx 4 creditcard salim =)
haha n1 graff noch dem dich erfolgrich sit johre em css verweigeret hesch willsches jetzt ungedingt chaufe, findi guet
ich werds au mal ateste
cha mir wer erkläre wa de sinn isch vo tf2?
was die verschidene gruppe müend mache (attack, defense, special)
got das noch rundene oder noch ziit?
mfg red
ps: MEDIC MEDIC, MEEEEEEEDIC!!
haha n1 graff noch dem dich erfolgrich sit johre em css verweigeret hesch willsches jetzt ungedingt chaufe, findi guet
jetzt wod seisch... eigtlch willis gar nöd ^ aber ade CAD chönti denn mol 2on2 spiele ;D
genau und denn gäge de MaC und mich verlüre! So ischs rächt!
Peggle Extreme (kA was das isch )
ohman red, da häsch aber was verpasst... ich spills anduurend geg mini muetter... macht imfall na spass!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!
Im Jahre 2003 waren wir ein aktiver Counter-Strike 1.6 Clan und haben in der GameBase und gamersNET Liga gespielt. Jetzt sind wir nur noch eine Community und bieten euch das grösste Bilder Archiv an LAN-Party Bildern der Schweiz an. Über 20 Jahre LAN-Party Geschichte der Schweiz ist in unserer Galerie zu finden. Ebenfalls sind ausgewählte eSports Events als auch viele Cosplays Impressionen dabei. Möchtest du Bilder unserer Galerie beitragen? Wir sind stets auf der Suche nach Bildern von vergangenen Events im Bereich eSports / LAN-Party / Game/Cosplay Conventions. Des Weiteren betreiben wir seit fast so vielen Jahren unser TeamSpeak und Gameserver. Unsere Infrastruktur ist komplett selber gehosted und Betreiben wir zu Hause auf unserer eigenen Serverinfrastruktur und Internet Leitung.