Heey leuts
Sind da scho alli fotene oder hender die zum teil no zensiert? Wani vermiss sind zum biespiel fotis vo paar feine gräsli, oder vonere fättä tüte... Chame die echt no uppe?
Heey leuts
Sind da scho alli fotene oder hender die zum teil no zensiert? Wani vermiss sind zum biespiel fotis vo paar feine gräsli, oder vonere fättä tüte... Chame die echt no uppe?
hoi
1. registrier dich bitte. dänn chan ich dir recht gäh ufs entsprechende Forum wo dä thread isch mit dä Links vo dä Bilder
2. ja bis jetzt sind alles bilder druf womer öffentlich chan zeige und sich kei sorge muss mache
3. Die "UNCUT" Bilder chömed erst no...
lol mir wönd doch alli nur uncut
ne denk nöd.. bin ez mal die wo ufem ftp sind am abelade
omg 500 MB sind das so viel oder nöd komprimiert?
haha sind guet worde (ersch tag1+2 gseh)
aber leider 3800x2000 pixel und 1-3 MB pro Bild
debi händ ihr doch alli photoshop
tag 5+6 N/A ... nur 13:37 pic am letschte tag
ab tag 4 sieht me allne ah das langsam upfucked sind :D:D
looking forward to teh uncut
looool anderscht, i find dä vergliech vom erschte foti, mit dene wo nocher chömed so geil
aso ha mi registriert aber leider nie ä bestätigungsmail übercho... isch eifach nöd acho bi hotmail, au nöd im spam glandet! Hani mi etz vertippt oder isch das es random feature?
jo s'problem wägem registriere isch bekannt. s-master isches grad am fixe denn chönd mir dich nochene manuell freischalte
gediiige dankeschön
das mitem mail isch gfixt. account isch au freigschaltet und jetzt mösstisch au dä "Adam Trip vorbei" Thread gseh....
wieso gseh ich de thread nöd??
dä thread gsehnd nur die wo in adam gsi sind...
aber wännt die rosse pics au wotsch gseh, chander pm schicke wännis dänn g'uppt han...
jo das wär n1
dä thread gsehnd nur die wo in adam gsi sind...
aber wännt die rosse pics au wotsch gseh, chander pm schicke wännis dänn g'uppt han...
hö? gsehn kein sotige thread? han sogar forumsearch benutzt
jetzt söttsch au du dä thread gseh + Admins
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!
Im Jahre 2003 waren wir ein aktiver Counter-Strike 1.6 Clan und haben in der GameBase und gamersNET Liga gespielt. Jetzt sind wir nur noch eine Community und bieten euch das grösste Bilder Archiv an LAN-Party Bildern der Schweiz an. Über 20 Jahre LAN-Party Geschichte der Schweiz ist in unserer Galerie zu finden. Ebenfalls sind ausgewählte eSports Events als auch viele Cosplays Impressionen dabei. Möchtest du Bilder unserer Galerie beitragen? Wir sind stets auf der Suche nach Bildern von vergangenen Events im Bereich eSports / LAN-Party / Game/Cosplay Conventions. Des Weiteren betreiben wir seit fast so vielen Jahren unser TeamSpeak und Gameserver. Unsere Infrastruktur ist komplett selber gehosted und Betreiben wir zu Hause auf unserer eigenen Serverinfrastruktur und Internet Leitung.