1337  ändlech wider mau
 ändlech wider mau

13:37?! :P
- 

- 
			1337  
- 
			1337 
- 
			miau... melde mich auch mal! 
- 
			guet mudrig.  jetzt musch nur no am 13:37 en Post mache und dänn bisch leet jetzt musch nur no am 13:37 en Post mache und dänn bisch leet 
- 
			so au wieder mol 1337  
- 
			grml verpasst  
- 
			endlich au mal wieder leet währedem schaffe  
- 
			hoooi p.s. han gad gmerkt dassi bitrag 1337 gschribä han uf däm Forum *mehhgafreuttthaaa* 
- 
			muha, ja das isch dänn über-leet  häsch en screenshot gmacht ?  
- 
			jo mit minä augä  has erst gmerkt wos bi 1338 gsi isch aber dä woni do inä gschribä han isch dä 1337 gsi  
- 
			jo schad. naja dä nächscht leetest post wird erst bi 11337 wieder si und das chan no ewigs dure  
- 
			eher bi 31337 oder 313373  
- 
			1337 
- 
			1337  
- 
			1337 
- 
			juhuuu  lol gz all  
- 
			friday 1337  
- 
			neiiiii 
- 
			bisch halt achli us de üebig cho gell fin  
- 
			1337 
- 
			1337  
- 
			1337 
- 
			dä siäch! sicher scho lang am warte gsi bis 1337 isch  
- 
			Guät riddi  Was tuäsch hüt obig? 
 Chunsch mol bi mir go vorbischneiä?GreeZ 
- 
			hey jo ka, am pc oder so  jo lueg söss mol öb de templer au würd cho wennd das easy isch denn wäri achli mobiler  
- 
			jo isch eh kei problem, mir sind eh zerst no chli i dä Breiti am Fuässballspielä so wiäs usgseht. P.S. nebenbei wird (vielleicht) gemöttet 
- 
			loel  jo d.h ab wenn wärsch denn ume? will wennis mir amel igrichtet han nochem heicho magi nüme weg  
- 
			Jo ich wür sägä so ab äm halbi 5i bis 5i bini sicher dihei nochher chönd mer jo döt uf depol und co wartä und evtl. no äs Botellon startä  thumbsup thumbsup
- 
			loel, jo denn bin ich ziehmlich sicher no am schaffe. Meld mich söss denn mol weni @home bi oder so...  
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!