haha mis tee ablänkigs email het gnützt haha
13:37?! :P
-
-
roooofL
-
die gaht wohl an fin...
-
13:37
-
Und wieder ist es soweit! Singt mit mir ein 1337!
-
uff no grad gschafft
-
2nd
AAAH FUCK de haut 3rd
-
haha weltklass
Wie isch das gsi mit aspruchsvollere jobs?
-
jetzt han ich mir so müeh geh, und de graff fallt mir au no in rugge.
ich bin ufgstande, han de PC aglah und gseh dasses 1336 isch. denn han ich denkt ich wött au mol mini minute of fame. aber die andere 2 holzchöpf simer scho zuvor choh. immerhin hanis no rechtziitig gschafft! aber du hesch rächt, s schnäbi isch ned gwachse und geld hani endi monet glich keis ufem konto.ich glaub ich begrabe das hobby grad wider bevors so richtig eis wird, und widme mini ufmerksamkeit wider dene super talkshows, da lernt me sache fürs läbä! hend ihr zB. gwüsst dass en frau bim sex chan schwanger werde?! sowas abgfahrnigs!
-
segmal wieso zeigts da ned a was i schribe huere gaggl. egal han vorher gschribe dasi ide letste tag grad wärend de arbet en strasseradius zeichnet han wo genau 13.37 meter betreit. das isch unglaublich nööööööööööööd ? die strass isch jetzt sowas vo 1337 !!!
-
das isch scho nöd schlecht doti ich vergib amel ab und zue wieder für e offerte d nr. 1337
-
spielemer hüt abig kauntry streik ?
-
hoi @ 1337
-
asdf
-
asdf
too late ritty isch schneller gsi^^
-
nais one welli strass?
-
ahh cha ja nid so schwierig si.. ha am haubi zwöi no dra dänkt und zwöite mau jetzt omg omg
-
das isch würklech ganz iiidrücklech, aso beides, d Strass und da die Talkshow Wiisheite.
bis hüt zu leet time.....villech
-
au wennd scho gwartet hesch graff bini schneller gsi
-
kommt zusammen und feiert, denn es ist wieder leet-time!
-
1337
-
törööööööööööööö
-
hehe scho wieder zspoot
törööööööööööööö
-
hanis jetzt endlich mal gschafft?
-
Richtig leet isch hie nume mis Zügli geschter gsi!!!
-
hammer tee
-
jagga
-
king of the bongo bong
-
aaahrghh
-
es cha nid jede leet si schlümpfu
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!