ich chum do nöd so drus, chönti miteme 3Ghz 1GB Ram PC en easy dedicated CS Public Server laufe loh? Oder isch 1 GB Ram z wenig füren Public?
Ich wür denn luege daser Gbit NIC hät und ide Serverfarm stoht
ich chum do nöd so drus, chönti miteme 3Ghz 1GB Ram PC en easy dedicated CS Public Server laufe loh? Oder isch 1 GB Ram z wenig füren Public?
Ich wür denn luege daser Gbit NIC hät und ide Serverfarm stoht
de prozzi sött vooorig lange.. ram isch unteres limit..
dfrog isch nur obd wötsch en cs server ufemne laggy win system ufsetze.. linux sött glaub chli stabiler si..
mfg red0r
aso kA wieviu ressource das ding jetzt brucht - aber dänke das söt doch fürig länge ?
ich meinti au das d'Hardware langet! Es isch nur no ä Frag vo dä Konfiguration. Mer wür sicher mit Windows oder mit Linux en gute Server härä bringe, wobi nur uf Linux en 1000fps Server möglich isch.
woot aso dir redet scho vomne cs 1.6 server ? so 1 x instanz mit 16 slots ? naja aso dedicated isch doch no gnüegsamer aus we süsch eine ufmachsch und när mitgamisch isch bis jetzt emu no prob gsi..
dass si no zyte gsi woni ufem eScore server 2xPIII 800 10 x Server ha chönne la loufe
also gsehni da richtig wenn de server 1k fps anebringt und 10 lüüt druf spielet (1000/10 = 100fps pro person?!)
und gbit lan bruchsch sicherlich au oder gsehni da falsch?
mfg red
Guet dass ihr bscheid wüsset...
Win XP Pro wirds scho au tue hoffi
Uf was mueni bide Konfiguration achte?
es git
- CS Public, mit aim_map_usp und andere CAD Klassiker
- AWP Map
- Private
- Q3 ClanArena
- Free For All OSP
- 1v1 OSP
- Q4 ClanArena
Aber leider kei ahnig wieviel ich glichzitig chan laufe loh... s RCON gibi dänn de A Reihe
UT3 Dedicated hämer leider nöd zum laufe brocht
plus no TS2 Server, und de Ritty loht glaub auno paar Gameserver laufe, nebet sim FTP Monster
n1 graffel
joah am ritty sin ftp isch würkli es monster smaster sin au
mfg rd
jo i werd min ftp au zur verfüegig stelle aber nur für gwüssi lüüt will de nid publik mache... vo wege server weiss ich na nid was ich laufe lah söll druff... ka je nach bedarf nimm ich jetzt mal ah
nice graf wännt die gameserver chönsch laufe la. ich wird natürlich min server au mitnäh. aber wird en sehr warschinlich nur als ftp laufe la. jedoch bestat d'möglichkeit au je nach bedarf au anderi sache druf z'tue. ich chönt mal UT3 server ahluege, wännt du seisch du hegsch en nöd zum laufe bracht graff.
jo i werd min ftp au zur verfüegig stelle aber nur für gwüssi lüüt will de nid publik mache...
was häsch den druf daser net darf pub werde?
btw smaster, chönti mini voll platte + (1 leeri) bi dim server inetue? chöntisch dir den ebe au was zieh falls was würsch bruche
und ich chönt mini platte per gigalan fülle
mfg red0r
ich chönt mal UT3 server ahluege, wännt du seisch du hegsch en nöd zum laufe bracht graff.
Jo mach das...!
@ red wäg dä Festplatte gsehts schlecht us. ich han weder platz im bigtower, no freii SATA-slots...
@ red
wäg dä Festplatte gsehts schlecht us. ich han weder platz im bigtower, no freii SATA-slots...
hrhr hani mir no halbe denkt
naja, gang ja eh nöd döt ane zum leeche (so alts schnäbi züüg wo net mal richtig taggt isch )
werd den maybe wiedermal "privat" cho go stuff ustuusche
mfg red0r
ne i willen eifig nid public stelle, well ich eher willd et druff leeche und de skv schnäbbis d'files will ahbühte nid dene 15 jöhrige wo wegem bier i de halle umechotzet
ich find 15 jährigi cool. vor allem fraue!
hrhr ä chline fc thun'er i dir schlumpfi he ? )(=
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!
Im Jahre 2003 waren wir ein aktiver Counter-Strike 1.6 Clan und haben in der GameBase und gamersNET Liga gespielt. Jetzt sind wir nur noch eine Community und bieten euch das grösste Bilder Archiv an LAN-Party Bildern der Schweiz an. Über 20 Jahre LAN-Party Geschichte der Schweiz ist in unserer Galerie zu finden. Ebenfalls sind ausgewählte eSports Events als auch viele Cosplays Impressionen dabei. Möchtest du Bilder unserer Galerie beitragen? Wir sind stets auf der Suche nach Bildern von vergangenen Events im Bereich eSports / LAN-Party / Game/Cosplay Conventions. Des Weiteren betreiben wir seit fast so vielen Jahren unser TeamSpeak und Gameserver. Unsere Infrastruktur ist komplett selber gehosted und Betreiben wir zu Hause auf unserer eigenen Serverinfrastruktur und Internet Leitung.