wie sieht die skv community den start richtung bf3 soo ? ich wär schwäär motiviert und such noch wingmen gunny und fuesssoldate ... some one bock ?
bf3.skv-net ??
-
-
jo ich werds sicher mol azogge und sött da ich MoH han denn au grad en beta key übercho. mues denn zerscht mol luege wiä guet das uf minere altertümliche hardware lauft... closed beta sött so mitte september starte was ich gseh ha oder hesch du anderi infos?
-
also d ermin wo du do ahgeh häsch töned rächt identisch zu dem won ich so gläsä ha...
was altertum ahgoht denmi müest uf dinere mülli no recht bruchbar laufe. und ufn beta key hoffi au...
da ich hald scho immermeh bf orrientiert gsi bin hetti au nöd schlächt bock zum wieder chli go ligabetrieb daddle.
wenn mer sich so d gameplay videos ahlueget muesi eh scho mol s sabbärä zrug hebbä.ich het au scho de eint oder ander compadre wo wurd mitziä und mit skv support chämt hald no chli meh freude uf xD
sooo goood old times feelings
-
Geschter preload gmacht!
wer au?
-
nonig, aber au kauft und mitem smokey scho chli beta gspielt gha
-
hans gad vorher fertig abeglade i wär suscht au mol debi es zum es paar rundene zogge
-
muha dä mauz!!!!!!!! n1, scho jenes lang nix meh ghört vo dir... wird eh witzig wieder mol chli gemütlich bf zoggä mit alte skV lüt wer usserd mir und smokey het scho beta gspielt?
-
beta bini irgendwie nie däzu cho zum game, immer anderst z'tue gha
vorig BF3 au grad fertig installiert.....
aber voll jüdisch:
Das offizielle Erscheinungsdatum dieser Anwendung ist: Freitag, 28. Oktober 2011, 01:00aber isch für mich nöd tragisch muess eh no min neue gamepc zämebaue
//edit
origin nick: s-master421
wer mit wot als friends adde...
-
lol hesch en neue gamepc? komplett neu oder eifach einzelni komponente? spec?
-
ja ha alles einzel komponente gholt.
eigentlich hani mir gar kei gamepc welä chaufe, sondern eifach schuscht en neue desktop. will mis notebook woni ha, macht eifach zu viel trouble und isch fast nüme zum ushalte gsi. us unerklärliche gründ isch es jedes mal nach so 6-7 täg dauerbetrieb eifach abstürzt (reboot, freeze oder bluescreen). Us dä Bluescreen Fehlermeldig bisch nöd schlau worde, was genau s'problem chönti si. Dänn hanis dä asus gschickt und gseit die sölled board wechsle, händs aber nöd gmacht, wills nach "intensive Hardware Tests" keis problem gfunde händ. ja und jetzt hocki immer no uf däm problem, was echt ätzend isch.
drum hani dringend was neus brucht und es isch halt zimli verlockend gsi grad no ä besseri graka z'näh für zum bf3 zocke
die gnaue specs suechi no füre. has grad nid zur hand...
-
aha aha, skv-ler chömed us de höhlene chroche sobald es game erwähnt wird
wenn DVD bstellt hesch chasch doch vorher zocke oder nid?
Prüefts au erschiinigsdatum wie bi dem jüüdische origin oder wie das heisst xD -
ähm du verwirrsch mich jetzt grad chli, chamer BF3 ohni origin zocke ?
will ich ha au d'DVD vo bf3 und eifach d'serial i mim origin account igäh...
//edit
EA Origin wird zwingend benötigt um dieses Spiel nutzen zu können. Wir empfehlen vor dem Kauf des Spiels, die Analyse zu den AGBs von EAs Origin durchzulesen!
also ja mer chans nonig zocke
-
ok, genau das hani etz ebe au nid gwüsst!
demfall chönd alli egal ob DVD oder abglade nur NACHEM prüefe vom datum zocke!
-
öpper hüt obig nochli am game???
-
Electronic Arts
Spiele-Gigant will Kunden ausspionieren -
schnäääbls add me ... 1337SmokeyJoe
en eigene ranked hani au
-
chönd mi au mol äddä, ihr finded mi unter zizaziffY
-
han di gäddät schnäbbbiiiii
-
nice chip.de bütet dä no-origin crack vo Razor1911 zum download ah
-
ja han no d'hardware specs welä postä vom gamepc....
Intel Core i7 2600K 3.4GHz @ 4.2GHz (aber da gaht no meh )
Asus R.O.G. Maximus IV Extreme-Z
2x G.Skill Ripjaws 2x4GB Kit
MSI GTX-580 Lightning
Kingston HyperX SSD 240GB
Cooler Master HAF X NV-942-KKN1 Big-Tower
Noctua CPU-Kühler NH-U12P SE2
Seasonic X-850 (SS-850KM) Gold -
du würdsch gschiider mol cho go chällärä du schnäbl
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!