Han ghört das ab hüt s'St.Galler Fest isch. Han 3 Frage:
Gaht öppert vo eu deht hi ?
Was lauft dehte so ?
Isch das öppis wies Albani Fest ? (wers Winti Fest kennt...)
Wänns no abgaht würi no gern deht hi gah, zum St.Galle chli besser kenne lerne
Han ghört das ab hüt s'St.Galler Fest isch. Han 3 Frage:
Gaht öppert vo eu deht hi ?
Was lauft dehte so ?
Wänns no abgaht würi no gern deht hi gah, zum St.Galle chli besser kenne lerne
isch wieder überall fescht. blc het gmeint das wuchenend seg bi ihm no churerfescht
jo ähnlich wiä albani fescht aber halt gemütlich wills weniger zürcher het haha
het überall sound und so und halt vorallem suufe. Wenn hetsch denn wölä go? Hüt oder morn obig? btw. under http://www.stgallerfest.ch findschs sprogramm wenn was wo lauft.
hehe dämfall wäri eine vo dä wenige zürcher bzw. winterthurer in st.galle.
ich wür eigentlich lieber hüt gah als samstig. aber s'wetter isch nöd so dä hit. drum weissis nonig so genau.
hetsch dänn bock au as Fest z'gah ?
jojo würd söss scho au cho. aber hüt isch würklich achli dä hass mit dem wetter. morn sölls schiens besser si, vo sebem her wer morn wohrschinlich besser..... abgseh dävo hani diä wuche so wenig pennt dasi hüt au nöd unbedingt zlang müesst go. Chönt mir vorstelle das de mauzi, templer und chrigi au mol no gönd.
ja dä mischa gaht au.... werdet dämfall eh en huufe lüt dehte si womer kennet. ich entscheide am namitag obi hüt oder morn wür gah, mal luege was s'wetter so macht.
easy. gisch no bscheid.
Hoi chat unterhaltig!!
ja es isch churerfescht!!!
chömed doch uf chur
EDIT: ich lade eu au uf en drink bi mir im restaurant ih
AGB:
1. Dieses Angebot giltet nur während des Churerfestes 2008
2. Keine Rückerstattung, keine Gewähleistung.
3. etc, etc...
:D:D
haha wünsche en guete. gange jetzt go esse dasi chli bode het falls mir hüt obig würded go
danke für d'iladig blc aber chur isch doch no es stückli witt ewäg, vorallem willi no z'st.galle bin.
und was häts gäh zum mittag ? bi mir schnitzelbrot^^
s'wetter isch leider immer nonig besser. schuscht gömer lieber morn und dafür richtig
pizza will denn hani nume paar meter dur de piss müese
jo voll, ebe morn sölls wetter chli besser si. so isch eh nöd würklich luschtig..... was machsch hüt obig? chöntsch jo söss ufem heiweg no cho go ineluege oder so
hey schnäbis, i wird morn sicher au am sg fäscht si
hehe n1 denn gseht mer sich eh
n1 wetter hüt
wänn gömmer ?
ja isch cool gsi am Samstig. viel lüt und viel alkohol meh chamer nöd däzu säge
Jo isch easy gsi. Jenes lüt troffe, au nochene am Bahnhof no bim heigo
ZitatIsch das öppis wies Albani Fest ? (wers Winti Fest kennt...)
Diä Beurteilig überlohn ich jetzt gern dir
ja chamer scho vergliche, mal abgseh vo dä Chilbi wos z'winti hät. aber d'stimmig hani am st.galler besser gfunde...
lol bini doch am SGler Fest mol chli am umälaufä gsi und dänn chumi plötzlich vor sonerä HOUSE bühni a.
Und uf ei mol hani nuno schippiiis um mich umä gha... und ich asä verladä...
Han gmeint chum nümä heil hei^^
SGler Fest und s Albanerfest sind doch s glich paar hosä.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!
Im Jahre 2003 waren wir ein aktiver Counter-Strike 1.6 Clan und haben in der GameBase und gamersNET Liga gespielt. Jetzt sind wir nur noch eine Community und bieten euch das grösste Bilder Archiv an LAN-Party Bildern der Schweiz an. Über 20 Jahre LAN-Party Geschichte der Schweiz ist in unserer Galerie zu finden. Ebenfalls sind ausgewählte eSports Events als auch viele Cosplays Impressionen dabei. Möchtest du Bilder unserer Galerie beitragen? Wir sind stets auf der Suche nach Bildern von vergangenen Events im Bereich eSports / LAN-Party / Game/Cosplay Conventions. Des Weiteren betreiben wir seit fast so vielen Jahren unser TeamSpeak und Gameserver. Unsere Infrastruktur ist komplett selber gehosted und Betreiben wir zu Hause auf unserer eigenen Serverinfrastruktur und Internet Leitung.