Microsoft virtualisiert Server kostenlos

• Official Post

Microsoft will den Hyper-V-Server 2008 in den nächsten 30 Tagen veröffentlichen und kostenlos zum Download bereit stellen.

Der Hyper-V-Server 2008 von Microsoft soll innerhalb der nächsten 30 Tage lanciert werden. Danach können ihn Anwender kostenlos herunterladen. Der Hyper-V-Server 2008 basiert auf dem Hypervisor Hyper-V und ist laut Angaben der Redmonder im Vergleich zum Windows Server mit Hyper-V eine vereinfachte Virtualisierungs-Software, die darauf spezialisiert ist, Windows und Linux zu virtualisieren.

Auch in den nächsten 30 Tagen soll der System Center Virtual Machine Manager 2008 lanciert werden, mit dem sich verschiedene Virtualisierungslösungen verwalten lassen. Des weiteren hat der Software-Gigant eine Live-Migrations-Funktion für seinen Hypervisor entwickelt. Diese wird voraussichtlich aber erst in Windows Server 2008 R2 enthalten sein, mit dessen Veröffentlichung man 2010 rechnet.

Quelle: infoweek.ch

• Official Post

tönt nice! chamer das Hyper-V irgendwie mit VMware ESX Server vergliche ? Oder anderst gfräget isch das es spezielli Windows Server Version womer eifach nur virtuelli Maschine druf laufe la chan (aso ebe halt wie dä ESX Server wo en optimierte Linux Kernel hät für VM's) ?

• ui ich gsehn scho ier hend zimli de durchblick was virtualisiere abelangt.

ich interessier mich ebe au für das thema, mier hend vor in üsere firma en Linux Server als Host System installiere (für Stabilität) und druf Virtuelli Windows Maschine z laufe loh, vilicht au mehreri. Virtuells Windows wird denn hautsächlich für überwachig vo Kunde gnutzt, will die Tools leider nur uf windows lauft.
    Wür denn die Lösig vo MS au uf Linux laufe? ich glaube eher nid :D, und was wer susch z empfehle? (ACHTUNG! LINUX HOSTSYSTEM nid vergesse!)

• Official Post

so wie du das denksch mösst scho gah. Du häsch irgend ä Linux Distri als Host-System. Uf dä Linux installiersch VMware Server (isch gratis) oder es anders Virtualisierugstool. Ufem VMware Server lasch dänn dini Windows Server Maschinene druf laufe, dass dini Kunde-Überwachigstools druf chasch laufe la.

• Official Post

das wo du willsch mache blc liegt bim s-master und mir au no als Projekt ufem Tisch (im Moment eher idä Schublade ;) )

s'Ziel isch en deftige Linux root server wo 1000FPS Gameserver etc. laufed + virtuell ä 2k3 oder 2k8 Serverinstanz für Sache wos zwingend WinDoof brucht bzw. wo halt eifach de Ufwand gringer isch zums irichte. Sobald mir das umgsetzt hend chönd mir dir sicher detailierter wiiterhelfe ;)

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!