Hooooooi
wär sicher lustig wemmer würet es riisigs castledefense starte a de lan
wer hät alles wc3:tft ? i has leider nüme^^
am beschte gad au mit viel TD/CD maps..
mfg red
Hooooooi
wär sicher lustig wemmer würet es riisigs castledefense starte a de lan
wer hät alles wc3:tft ? i has leider nüme^^
am beschte gad au mit viel TD/CD maps..
mfg red
chasch eh eifach files vonere bestehende Installation kopiere. das muesch nöd installiere.
ja das weissi aber ob wer das hät inklusive patches weissi ja nöd
ja da mösst ich mir vo öppertem leeche ade LAN. has no cool gfunde wonis mal bim ritti zockt han wo dä graff au no däbi gsi isch
bin zwar no en noob, aber wayne
tower defense isch cool
chönds bi mir zieh denn hämer alli di glich version
hans no vode letschte CAD (oder so)
am liebste scho mit neuste updates^^
hrhr, wc3 mods sind scho unglaublich geil^^ stundewiis das züügs zockt
au wänni nöd recht viel gspielt han. häts amel no spass gmacht. warlock oder wie das heisst wot gegenand kämpfsch hani no cool gfunde!
ja, hettemer lieber taktike für CS igstudiert
jo warlock het recht g`rockt
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!
Im Jahre 2003 waren wir ein aktiver Counter-Strike 1.6 Clan und haben in der GameBase und gamersNET Liga gespielt. Jetzt sind wir nur noch eine Community und bieten euch das grösste Bilder Archiv an LAN-Party Bildern der Schweiz an. Über 20 Jahre LAN-Party Geschichte der Schweiz ist in unserer Galerie zu finden. Ebenfalls sind ausgewählte eSports Events als auch viele Cosplays Impressionen dabei. Möchtest du Bilder unserer Galerie beitragen? Wir sind stets auf der Suche nach Bildern von vergangenen Events im Bereich eSports / LAN-Party / Game/Cosplay Conventions. Des Weiteren betreiben wir seit fast so vielen Jahren unser TeamSpeak und Gameserver. Unsere Infrastruktur ist komplett selber gehosted und Betreiben wir zu Hause auf unserer eigenen Serverinfrastruktur und Internet Leitung.