Die Modems sind angeschlossen die Router konfiguriert
und
die Serverfarm beginnt zu Booten....
.....:::::::$tonedNe$$:1nc:::::.....
Die Modems sind angeschlossen die Router konfiguriert
und
die Serverfarm beginnt zu Booten....
.....:::::::$tonedNe$$:1nc:::::.....
Ja s'CORE Netzwerk staht und alli Server laufet!
WICHTIG zum Mitnäh:
Stromleiste für eure PCs, Monitore etc.
genügend langes Netzwerk Kabel min 10m
ja das wers scho mal gsi vo hüt morge
10.13.37.1
sehr guet gmacht
han gmeint muesch hüt morge go schaffe salim?
bin au dra^^
Nais one dudes!
Yo .. i han no chli probs gha mit mim rechner, aber sit gescht lauft er wieder. Bin zersch nöd sicher gsi obis no schaff^^
Cu later
chum so gege 7ni
leider zu ende, aber isch es geils weekend gsi^^ TD for the win ;D
ja isch echt hammer weekend gsi! ich han huerre dä spass gha! netzwerk und inet isch öppe so gloffe wiemer eus da vorgstellt händ. hoffe ihr händs guet gfunde!
rossheits faktor isch au immer recht höch gsi da muemer au no erwähnt ha^^
ahja und danke allne wo am schluss mitghulfe händ zäme ruume. min dad isch recht am umestresse gsi. aber händs doch no irgendwie gschafft!
guet smaster:)
ja isch n1 gsi mol alli skv'ler so live zgseh, usser die wo ich scho vo de CAD kenn^^
ajo was ich no erwähne will, wo ich hei cho bin het mini muter gmeint: was stinkt da so, hesch du graucht?
das nur mol so wege rossheit und so
guet blc's mami , wennd sie mol usgmusteret wird gits n guetä drogähund
LOL @ SMOKEY
nachträglich grosses danke a d main orgas salim ritty templer und smokey, hani öper vergessä?
ich han zu denä ghört wo eifach igfahre sind und scho alles gstande isch, super gsi.
note to myself: nach nächster skv lan 1 tag frei irechnä zum d lunge abküehle
ja mich hesch vergesse graff :D, ohni d switch wär nid so viel gloffe
vo mier au es fetts danke an alli orgas, isch echt super gsi!
loel blc, han mini täsche und mis züg im pc ruum loh über dnacht, het am morge au gschmöckt wiä innere rauchchammer
has au mega cool gfunde au wenn sgame sicher chli zchurz cho isch, aber für das isch jo i 2 weeks cad. würde sicher nöchschtmol ä paar sache anderscht mache aber es het halt sganze achli über de huufe gworfe das glich no es paar lüt abgseit hend (sitzordnig, temperatur etc.) aber isch so glich besser gsi als eifach dlan mit irgendwelchne schnäbis zfülle. Hets sicher au für üs brocht zum mol chli erfahrig sammle, schliesslich isch bi mir diä letscht lan woni mitorganisiert han öpä 5 johr zrugg
btw. graff, ich han zwor frei gha am mentig, aber am morge am 7.30 no en arzt termin gha, nochene grad wieder go schlofe, chli de hass gsi
Hehe, muess mich jo auno mälde!
Ich has super gfunde! Merci vill mal no för d`Iiladig!
Und sorry asi näd ghulfe ha uufruume, aber ich bin andersch verchillt und müed gsi, und ha doch no 1.5h döfe fahre, also ich bin froh gsi hani chöne goh. Aber es dicks merci a alli wos gmacht händ!
Also wenns wiedermal was git, bini gern debi!
So long, Thanks!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!
Im Jahre 2003 waren wir ein aktiver Counter-Strike 1.6 Clan und haben in der GameBase und gamersNET Liga gespielt. Jetzt sind wir nur noch eine Community und bieten euch das grösste Bilder Archiv an LAN-Party Bildern der Schweiz an. Über 20 Jahre LAN-Party Geschichte der Schweiz ist in unserer Galerie zu finden. Ebenfalls sind ausgewählte eSports Events als auch viele Cosplays Impressionen dabei. Möchtest du Bilder unserer Galerie beitragen? Wir sind stets auf der Suche nach Bildern von vergangenen Events im Bereich eSports / LAN-Party / Game/Cosplay Conventions. Des Weiteren betreiben wir seit fast so vielen Jahren unser TeamSpeak und Gameserver. Unsere Infrastruktur ist komplett selber gehosted und Betreiben wir zu Hause auf unserer eigenen Serverinfrastruktur und Internet Leitung.