Jungs rissed eu Plätz
De Gnos und ich händ üs mol K1 und K3 zoge... K2 häts no sonen Schnäbi wo döt nöd highört
Jungs rissed eu Plätz
De Gnos und ich händ üs mol K1 und K3 zoge... K2 häts no sonen Schnäbi wo döt nöd highört
ja isch guet, ich würd scho izahle und so, weiss aber no nid öbi denn überhaub cho chan
gopf wänns jetzt scho afang jüdisch tue wäg dä plätz muemer sich dasmal würkli drum riesse. aber s'datum isch das mal au chli grml.... naja irgendwie wirds dänn scho gah, aber ja d'finaldays isch ja möglicherwies au no es paar täg später... we will see. aber izahle chamer glich mal. isch ja guets investierts geld!
ich persönlich würds zwor gern mol druf acho loh zum nöd go wenns üs mit de plätz nöd entgege chömed..... wenn alli vo üs nöd würded go währed das nähmlich immerhin mind. 10% weniger lüt ade lan und wennmer no bedenkt das eh nöd volle wird no meh...... ich rede bi glegeheit mol mitem nike oder am canki über das.....
jaaaaa¨! mach das!
ZitatWir wollen unsere Stammplätze zurück!!!
mensch scho wieder meh j00den uf de reihe K
vorschlag: wie wers mit ere andere Reihe ?
suxx
K reihe so guet wie voll
söll i mi besser gad wieder abmelde? allei han i denn kei bock a CAD z goh
ich weiss nonig obi chume... game praktisch nix meh und jedes mal um en Platz kämpfe suxxs
ja gömer ALLI nid, wie de ritti mal gseid het.. mal 10-15 lüt weniger, denn gsehntses mol wies isch ohni SKV!
vor allem willis gseh wie sie ddie server managend ohni ritti und smaster
haha und den gits nöd emol äs 1.6 turnier
genau, unter anderem deshalb
ok, meld mich no die wuche ab.
ja ich werd au nid ahwesend sie, irgendwie kei bock a dem datum etc... viellicht die negscht aber ka...
jo so isch ulou, mir würded gschider ä skv lan mache
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!
Im Jahre 2003 waren wir ein aktiver Counter-Strike 1.6 Clan und haben in der GameBase und gamersNET Liga gespielt. Jetzt sind wir nur noch eine Community und bieten euch das grösste Bilder Archiv an LAN-Party Bildern der Schweiz an. Über 20 Jahre LAN-Party Geschichte der Schweiz ist in unserer Galerie zu finden. Ebenfalls sind ausgewählte eSports Events als auch viele Cosplays Impressionen dabei. Möchtest du Bilder unserer Galerie beitragen? Wir sind stets auf der Suche nach Bildern von vergangenen Events im Bereich eSports / LAN-Party / Game/Cosplay Conventions. Des Weiteren betreiben wir seit fast so vielen Jahren unser TeamSpeak und Gameserver. Unsere Infrastruktur ist komplett selber gehosted und Betreiben wir zu Hause auf unserer eigenen Serverinfrastruktur und Internet Leitung.