/etc/init.d/vmware-mgmt restart
oder
/etc/init.d/vmware-mgmt stop
/etc/init.d/vmware-mgmt start
VMware Webinterface Service neustarten
-
-
kennend ir das problem, dass vmware webinterface nüm reagiert? weder im FF noch im IE reagierts meh, im vmware client gohts au nüme zum öffne
ich han mal gmeint me chan mit em restarte vom service das wieder zum laufe bringe, funktioniert aber bi üs bi diverse server nüme.
kennend ihr das problem? (ich han mal au irgendwas vo SSL 2.0 gläse, isch aber scho eewigs her)tipps? anhaltspünkt?
-
aber VM's laufet aber no ? Nur chamer nüme ufs webinterface ? schuscht hilft wohl nur alli VM's abefahre und server reboote.
-
du redsch scho vomene vmware server 2 wo uf linux lauft oder? started denn dienscht neu oder gits en fehler?
-
ja vm's laufed alli no, nur web goht nid. ja abefahre und reboote wird au nid die endgültig lösig sie, das sind alles produktivi system, chan nid jedesmal reboote.
und ja ich rede vome vmwareserver2 uf redhat 5, dienst startend alli normal, nur webinterface goht nid, sprich login ladet nid
-
ja isch scho nid die best lösig alles abefahre und reboote.
isch aber echt komisch das nid chasch webif neustarte mit /etc/init.d/vmware-mgmt restartmir händ frühner womer no Vmware Server 2 gha händ au scho s'problem gha, dass login fenster nid chunt. aber dänn isch mit restart wieder gange.
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!