Counter-Strike GO
-
-
lol ghöri serschtmol vo dem. naja, ka wasi vo dem halte söll da d'infos jo no recht dürftig sind unds weder demo no screeshots git
-
ja voll, hani ebe uf facebook gseh
no nie vorher kört!da hets doch mal so e wiiterentwickelti version vo cs geh, weiss grad nid wie sie heisst, isch das ev. de offizielli version?
-
das wo du meinsch isch promod http://cspromod.com/
ä kombination us 1.3, 1.5 und 1.6 mit source engine oder so. has vo relativ langer ziit mol azoggt, isch für dä dozmolig früehni status vo gameplay her nöd mol so schlecht gsi. ka wiä jetzt isch. promod isch aber nöd vo valve und das go schient jo eh offizielli entwicklig vo valve zsi
-
ghöri au zum erste mal....
wo ä anders entwickler team en counter-strike titel programmiert hät, häts nachher Counter-Strike Condition Zero gäh wo extrem gfloppt hät. mal hoffe das wird au nöd so sie! -
-
lol sowas chas jo überall ha. mir wönd äs bild mitem Gordon als bewiis
-
nöd dä glich^^ aber d'frag isch wieviel vo dänä valves die händ
-
Update:
Trailer:http://www.computerbase.de/new…-strike-global-offensive/
Wenn öber an Beta Key cho chan! ich nämt eine^^
-
d'maps gsehnd no fett us! aber bi CS isch s'ussehe nie wichtig gsi. S'Gameplay und Spielgfühl isch wichtig. Ich hoffe die bringet das guet härä...
-
ja scho, nimmt mich wunder denn
-
]/youtube]2 witer gameplay trailers... für mich gsehts chli wie es neuers source us, au gameplay gseht wiitgehends identisch us.. schad
-
nice die gameplay movies!
Ich finds ja nid schlecht, das wänd es neus Conter-Strike mache... aber irgendwie wirdi s'gfühl nid los, dass das nur es grafisch ufbesserts counter-strike source wird.
-
jo gseht scho recht source mässig us und de ganz grümpel wo überall ume liit isch im css scho hass gsi. was mer au negativ ufgalle isch, gseht us als ob alli nume lsp ammo only hetet.....
-
het über scho mal zoggt? Ich hans vor es paar wuche mal gspielt.. aber jo alai sucks biz =)
-
I has mer au mol überleit zum aafange spiele. Ha mers installiert und mol config gmacht. Gspielt hanis aber ersch öpe 5 Moll und de spassfaktor isch eifach geringer wie bim 1.6 aber gmacht ischs nöd schlecht...
-
okee, hans hüt wieder mal zockt, gseht scho wider anderst us (usser ich han vergesse wis vorher usgtseh het :D)
config? gits eswo guets Tutorial? Sött au no es buy-script ha.
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!