CTRL+ALT+DELETE 13 - 07 Dez. - 09 Dez. - Gemeindesaal Uzwil - 200 Teilnehmer
-
-
eini vo dä beschte lans überhaupt idä schwiiz. gueti location, stabils netz, guets catering, easy lüt etc.
wird wohrschinlich wieder mol voll werde da i dem johr nöd würklich viel gloffe isch idä schwiiz mit guete lans. hoffe dass vo üs au wieder jenes lüt chömed
-
ja CAD rockt! im moment würkli grad eini vo dä Bestä organisierte LAN's idä Schwiiz!
han vorher grad chöne min Platz reserviere! Usserdem händs bekannt gäh, dass sie es 5on5 TeamFortresss2 Tournier machet!
-
OIOIOIOI
Do chumi au, will aber zu euch hocke, mitem MaC, mer spiled beid TF2
Spilt öbber CS mit mir?
-
Wenn min Rächner und dä chef mitspiled chum ich au mol wieder go Spacä @ CAD Löndz ich chumä
-
@req
cs wird eher schwieriger.... chönd gern zu üs anehänge id reihe oder vis-à-vis id reihe. machemer tf2 team
@smokey
hey alte gits dich au no??! Seisch hesch chriäg und so mittlerwiile au überstande? wirsch jo wohl nöd am weekend müesse schaffe oder? also cu @cad
-
wär ja scho no gmüetlech....aber das huärä SG isch mer eifach z witt furt
-
chrieg isch scho sit m Januar gschicht für mich work ez @ ikea voll chillbudä
jo ebä wiä gseit wenns mi denn goh lönd bin ich uf jedä fall au debi abe ihzallä tuen i scho moll will n chill platz @ lan will nix z rüchä verpassä xD
-
je nachdem wies mit unihockey usgseht bini däbii, sowohl cs, tf2 whatever...wer wöt günne chan au gern mit mir q3 2on2 spiele han da aber chli asprüch ...
-
Ich glaub das git meh als 1 CS Team wenn dä req mac kampfi chömed.. Wie sinder in Form im CS??
vowegä CAD eini vode beschte LANs ide Schwiz.. ja guet möglich aber "eSport" also Turniermässig chöntets eifach viel meh usehole, das findi scho immer schad.. aber ihne ischs ja immerno egal ob Teams Interesse ade CAD händ oder nöd
-
ich findes guet so wiäs isch. logisch chöntets meh usehole mit entsprechende Priise und Priisgelder aber dur das würd sich au s Feld vo dä Bsuecher entsprechend apasse und es wär sicher nümä sglich. Söss gönd denn no alli scho am Samschtig obig hei wenns verlore hend btw. dasmol hets glaub eh wieder achli besseri teams/lüt döte als au scho. Früehner hets au scho cad's gha mit JP,OG etc.... aber hüt chamer jo nume no spiele wenns Priise git und nüm us fun denn mer isch jo PG.....
-
aber hüt chamer jo nume no spiele wenns Priise git und nüm us fun denn mer isch jo PG.....
word!
-
hi
@ smaster tf2 wird afaik 6on6 si
sueche au no es cs team! wie gsehts us vo skv siite, wieviel teams bringet ihr ane? wieviel lüüt bruchet no es team?
vllt hät ja de ritty gnäueri infos
mfg red
-
jo chas im moment au nonig genau sägä aber 2 cs teams wirds scho geh wiäs usgseht, mol no luege wär defnitif alles chunnt
-
jo da wär nice wennd da chöntisch abkläre.
den chöntmer ja es mixed team mache us dene wo "ällei" sind und net umbedingt uf de turniersieg us sind
mfg red
ps: wie wärs miteme header fürs board? da wbb3logo isch net gad so asprechend *auf graff zeig*
-
-
Ich han mal es CS Team erstellt: weedb0x2k7
falls wer no es team suecht bitte joine, mir sind bis jetzt z2te (smaster & me)
mfg red0r
-
Also: De MaC und i händ jetzt es CS Team gfunde, spiled mit dene won ich letscht mal scho gspielt ha, kei Ahnig
Q3: Sry Kampfi i spile mitem MaC
und TF2: Machemer es Team uf! Ich wör au de Leader öbernäh , wer will spile usser mir und em MaC, wiues de Kampfi so schön gseit hät; han do eifach gwössi Aasprüch!
CSS 2on2: Wenn da vom Ziitplan dinneliit wilis spile, wohl au mitm MaC, btw Hocked mer ganz usse bi de A-Reihe jetzt... k?
CU THERE
-
Kampfi spielemer Q3? Btw chunsch überhaupt, gsehndi nöd ide Teilnehmerliste?
-
stony set to Landing on CAD13 Runway 1337.. stuff is online!!
-
ich weiss nöd obi bis zude CAD no lebä
bin geschter no im notfall gsi, direkt nochem Pokerturnier.. si händ nüt gseh und nur öpis gege d schmerze geh
ja und jetzt fressi scho di ganz zit schmerzmittel und han hüt no en termin bim arzt ma gugge obi am fritig no cha stoh
BTW @ red: leider 1 Platz vorem Geld usegheit! dammit, 1st place 1400.-
-
hmmm wa hesch den du für gsundheitlichi problem ?
ps: alles drüfnigi sieche xD
-
loch i de lunge gha
-
http://www.ctrl-alt-delete.info/sites/zeitplan_cad13.pdf < timetable vo de cad isch on..
-
a shit da het de kolleg aumal gha. het 1 wuche lang garnütme möge mache und nurno dauerhueste gha bis es immer schlimmer worde isch den isch er zum arzt und notfallmässig is spital. het gmeint sie heget im sone schluch igführt und heg verdammt weh gmacht naja möchts ned erlebe. hesch gwüsst dasmer wemer 1 mal es loch ide lunge gha het mit grosser wahrschinlichkeit wiedermal eis het ? sorry und gueti besserig =)
-
Voll Chill lan gsi nur dä Lönz hät gfählt ...
-
Bilder vo dä CAD13
vo mir sind nur ganz wenige Bilder ume. Drum lohnts sich nöd extra z'uppe
CAD Gallery
electronicSports.ch
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!