hey Ladies,
Platzreservation isch freigeh, go go go go go
EDIT: Ui, do sind aber es paar jungs Fixxx gsi
hey Ladies,
Platzreservation isch freigeh, go go go go go
EDIT: Ui, do sind aber es paar jungs Fixxx gsi
ähhm glaub eher en üs wohlgesinnte orga het üs do mol uf dreihe verteilt ich han uf jedefall no nix gmacht gha und mauz und so au chuum.... isch jo guet, hend mir gnueg ziit zum selber no umeschiebe wiä mir wönd
Wiiiiihaaaa!
go 4 15!
ähhm glaub eher en üs wohlgesinnte orga het üs do mol uf dreihe verteilt ich han uf jedefall no nix gmacht gha und mauz und so au chuum.... isch jo guet, hend mir gnueg ziit zum selber no umeschiebe wiä mir wönd
Jo denn , who ever it was, NICE ONE
Diä wo nonig izahlt hend und jetzt scho wüssed das au wieder chömed sölled doch izahle und so schnell wiä möchlich plätz reserviere damits nöd wieder es gstürm git wäg plätz.
hrhr.. ja nur weissi no nid öbi denn au ziit han
ajo wieso hockt de ziffy nüme döt obe?
ziit het mer niä, aber mer cha si sich neh...... chasch jo immerno dä platz öperem geh falls würklich nöd chasch. diä 30-40.- wo de platz choschtet sind jo nöd DIÄ riese investition
nei das nid aber d areis
EDIT: Ritti hesch gueti überredigskünscht zeigt! - agmolde und izahlt
guet blc
guet blc
2x guet blc am tag
das isch doch en pokal wert nid?:D
Jo wie die chli überschrift scho seit, sett ich no för CAD 15 iizahle...
Jetzt han ich folgendes Problem, mis e-Banking gaht ned, resp. mis grätli isch am arsch und ich han mis neue no ned becho (sit 2.5monat)
Normalerwiis wörs de MaC för mich iizahle, aber de isch im Moment im WK und Wucheändwach hät er au no....
Chönt öbber för mich iizahle, ich gib ihm s`Geld gern a de CAD und natürlich es Bierli oder en Ofe obedruf
So long, sus chani leider Gottes ned iizahle/reserviere -.-
loel req, am poschtschalter go izahle kennsch? Cha dir söss scho izahle das weekend wennd bis denn de Weg uf Poscht nonig gfunde hesch
looool... rofeeeeellll... oämgeee^^ und alles was dezuä ghört..
Req... vor luuter elektronischä grät vergässä das es au no anderi wäg git sich im läbä zrecht findä
O.P.F.E.R Style sag ich da nur
ZitatAlles anzeigen
Turniere der CTRL+ALT+DELETE 15
Bis zur CTRL+ALT+DELETE 15 geht es nur noch einige Wochen, höchste Zeit also um in Sachen Turniere die ersten Details bekannt zu geben.
Ab sofort findet ihr zwei Umfragen auf der Seite. Mit eurer Hilfe möchten wir heraus finden, welches die Spiele sind, die ihr gerne als Turniere sehen möchtet. Ihr könnt zwischen Warcraft 3: The Frozen Throne 1on1 und Command & Conquer: Tiberium Wars 1on1, so wie zwischen Counter Strike: Source 2on2 und Call of Duty 4 3on3 wählen. Die Umfrage wird am 14. September geschlossen.
Die weiteren Turniere der CTRL+ALT+DELETE 15 sind:
- Quake 3 Arena 2on2
- Unreal Tournament 3 1on1
- Counter Strike 1.6 5on5
- Trackmania Nations
Der detaillierte Zeitplan wird zu einem späteren Zeitpunkt veröffentlicht.
jo req wiä gsehts jetzt bi dir mit izahle us?
de mac häts mer versproche aber bis jetzt noni gschafft...
easy, denn machem Bei
bin jetzt au uf bezahlt
guet red
tach jungs
de gurit het mich verstosse vom t3:D jetzt ha ich gseh dass bi eu no 3 plätz frei sind cha ich det anähänge oder hassed ihr mich au?^^
greez cereal
jo ka wer bi üs no alles chunnt aber irgend en platz in reihe 1 oder 2 wirds scho no frei ha. isch eh nonig so wiemer definitif hocked.
Das gaht a alli zuercher, hez i irgend eim auto am fritig na platz fuer de hek und sin monschter bildschirm(etc.) ;DDDD
mini fahrgmeinschaft(min alte;D) het mer muese absege und choenti mi notfalls erscht am samstig morge früeh hi bringe.
aso wen oeber na platz heti am fritig gege de abig (ab 17.00-XX.XX) choenti er sich melde wer meeega:D
da ich da ned jede tag dri guck
msn: hek-1987@hotmail.com
ESL acc: http://www.esl.eu/alpen/player/513206/
(wen ded eine e nachricht schribe wot:P)
helfed am heeeeeeeek
jo helfed ihm
ja en zürcher isch da... aber isch leider Kilchberg no vor Winti.. sorry... miete selber en car und min Dad fahrt..
soooo ich muss jetzt mol min pc ipacke!
cu on LAN!
grml muen au no alles packe. aber zerscht musi nochli schaffe bis am 15uhr. Dänn hei stresse uf winti alles packe, auto miete, und ab nach Uzwil
Ich schaffe bis 14:45 denn gangi id Massage und denn hei de PC go packe und ufe Wäg... piiiuu
huere cheater no id massage vor de lan!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!
Im Jahre 2003 waren wir ein aktiver Counter-Strike 1.6 Clan und haben in der GameBase und gamersNET Liga gespielt. Jetzt sind wir nur noch eine Community und bieten euch das grösste Bilder Archiv an LAN-Party Bildern der Schweiz an. Über 20 Jahre LAN-Party Geschichte der Schweiz ist in unserer Galerie zu finden. Ebenfalls sind ausgewählte eSports Events als auch viele Cosplays Impressionen dabei. Möchtest du Bilder unserer Galerie beitragen? Wir sind stets auf der Suche nach Bildern von vergangenen Events im Bereich eSports / LAN-Party / Game/Cosplay Conventions. Des Weiteren betreiben wir seit fast so vielen Jahren unser TeamSpeak und Gameserver. Unsere Infrastruktur ist komplett selber gehosted und Betreiben wir zu Hause auf unserer eigenen Serverinfrastruktur und Internet Leitung.