Thread für Matierialbeschaffung für die Smokeyjoe's Home SKV LAN.
Sichtbar nur für SKV-Member
Thread für Matierialbeschaffung für die Smokeyjoe's Home SKV LAN.
Sichtbar nur für SKV-Member
Also ich Stellä:
mis modem Cable 25000\5000
Server : C2D E8500 4gb Ram 1.8 tb
Switch : Netgear 8 Port Gbit
Beamer/leinwand / Xbox 360 sind au keis problem....
Han au no n HD ready fernseh zum zoggä also chan mer easy au auf 2 konsolä glichziitig playä
i han suscht no e tafle schoggi irgendwo im kühlschrank womer teile chöntet ?
ne also wenns interesse da isch chani folgendes mitne:
Ninteno Wii
Playstation 3
10 Chilloutchüsi und Shishas (sofern öpert en transporter het und da züg bi mir go hole chunt xD)
Je nach dem was de Martin meint chönt ich au euses CC Modem 25000/2500 mitnäh, bringt da öberhaupt was?
hätt sus no wii games, en PS3, jo da wärs denn öbbe
und hesch sicher au per zuefall en transporter zum 10 chilloutküssi transportiere ? hmmm ?
Wohrschinlich nehmed mir Tisch und Bänk vom Templer sinere Bude. Er chan au chline transporter vo de Bude benutze. Vermuetlich aber nume mit offner Ladeflächi d.h gäb höchschtens en schönwetter transport fürd küssi
Wii oder PS3 wär sicher au witzig. Müesstmer mitem Smokeyluege öbmer mit sim Beamer/Leinwand was chan irichte sofern er diä konsole eh nöd selber scho het.
Modem 25k/2.5k heti au, gbit switch au (luege dasi en grosse vo de CAD eine chan organisiere, söss halt vo öperem vode bude oder mit mehrere chlinere), es paar Server nimmi natürlich au mit
naja wär guet wemer da no abkläre chönt. d'küssi dörfet au ruig es bitzli nass werde sind sowit au für de gebruch am strang geignet
mer müssts eifach bi mir go hole cho sie wartet schön im keller und sind jederzit abholbereit
easy, good to know
doti verchaufsch vo dene Chössi zuefälligerwiis no 1?
chan dir eis für 200 franke geh günstiger gaht ned. im lade kostets 250-300 franke
Also ich überleggs mer bis denne
wiä obä scho postät stell ich beamer, xbox 360 und n hd ready TV au no
bringe chips zum pokere
nei graff das isch kei poker lan
Ich chan folgendes mitnäh:
1x Fileserver Server 5.4TB
1x Gameserver / Movie-PC
1x HD Beamer 720p
1x 8 Port Gbit Switch
paar Wii Games hauptsächlich Mario etc.
LAN-Kabel begrenzt
bruchts no en router oder händer da scho was ?
Uf afrog chani vo de bude mitbringe/organisiere (falls min chef lieb isch):
- 8-48 Port gbit Managed switch
- ev Server (neu)
- Netzwerkkabel Cat6
- illegal igwanderti chinesischi fraue :D:D
ich gang am mäntig no uf DE land go postä ich glaub ich bring no äs paar Filet mit zum @ Lan grillä oder was meined ihr ? im Dütschä choscht jo das huärä beef nixx .....
@ blc Lan Cable wär huärä geil weil ich han absolut nix dihei was mer do chönti verbauä vo dem här wär ächt cool wenn ned jedä sin eigene seich mues mitneh ....
defür chamer das dütsche fleisch auned esse wills so zäch isch xD
hehe. han jo scho immer gseit: die dütsche wüssed scho was guet isch nume chönd sis nöd choche
hehe. han jo scho immer gseit: die dütsche wüssed scho was guet isch nume chönd sis nöd choche
zum glück händer mit mir n guetä choch am start, denn gits zahrtä elefantärüssel und kei Töffsattel
lieber elefanterüssel als das: Essen wie in China
na ja bliibed mer mol bim thema
@ s-master ich han zwor n Router bin mer aber ned sicher ob dä no richtig funtzt wennd also einä häsch wo ganz sicher lauft wärs nöd schlächt einä mitz neh ....
easy dämfall luegi wasi chan organisiere für dä router. ich denke nur scho wämer mehreri cablemodem's händ mösst mer fast scho zwei ha
evtl. chani mini server mitnäh wo scho als router (DHCP, DNS, Routing&RAS) konfiguriert sind.
het im schlimmschte fall au eine aber am s-master het eh meh leischtig. So Zyxel router und so chasch eh diä meischte vergesse will viele vonere ältere generation nöd meh als 15mbit datedurchsatz hend und so nöd mol 25mbit leitig chasch nutze....
jo das mitm server als router wär au ä möglichkeit muess ich mir eh au mol einä bastlä, wo das Routing / RAS züg chan ....
vor allem ez wo mis Netzwärk di hei langsam formä ahnimmt
ich het süsst en gbit router... zwor nid es 400 franke teil oder so aber er funzt und git au überträgig richtig dure... ^^^
ebefalls en fileserver mit 4.7tb
blc hesch jetzt du mol mit dim chef checkt öb switch und kabel chasch mitneh? server und fraue mit 3 schlitz sind eher optional aber chasch natürlich au mitneh
es chan nöd zuefällig öper us de nöchi stüehl uftriebe oder? het söss nume fäschtbänk für diä wo kein eigene stuehl mitnehmed.
i het suscht no 1 bürostuhl zum mit neh
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!
Im Jahre 2003 waren wir ein aktiver Counter-Strike 1.6 Clan und haben in der GameBase und gamersNET Liga gespielt. Jetzt sind wir nur noch eine Community und bieten euch das grösste Bilder Archiv an LAN-Party Bildern der Schweiz an. Über 20 Jahre LAN-Party Geschichte der Schweiz ist in unserer Galerie zu finden. Ebenfalls sind ausgewählte eSports Events als auch viele Cosplays Impressionen dabei. Möchtest du Bilder unserer Galerie beitragen? Wir sind stets auf der Suche nach Bildern von vergangenen Events im Bereich eSports / LAN-Party / Game/Cosplay Conventions. Des Weiteren betreiben wir seit fast so vielen Jahren unser TeamSpeak und Gameserver. Unsere Infrastruktur ist komplett selber gehosted und Betreiben wir zu Hause auf unserer eigenen Serverinfrastruktur und Internet Leitung.