Damn nicht schon wieder - Netzteil...

• Damn gestern ist es mir wieder passiert. Wollte gestern auf meinem Fileserver connecten von der Firma aus und bekam keine Antwort beim pingen.

hmm... was ist da wieder los ?! naja nicht so schlimm dachte ich mir, vielleicht hat er unerwartet ein reboot gemacht. Und wenn dies der Fall ist kann er nicht booten weil keine Tastatur dran ist, sprich er hängt vor dem eigentlichen Start des Betriebsystems.

Zu Hause angekommen musste ich feststellen, das der ganze Fileserver aus war. Da war mir jetzt schon klar. Fuck nicht schon wieder ein Netzteil kaputt. Kurz mit dem Netzteilprüfer ausprobiert - nix kein Saft - und das noch vor der LAN :S

Das ist jetzt schon mittlerweile das 5te Netzteil das Kaputt ging in einem Jahr!!!!! Getroffen hat es wieder einmal ein BeQuiet 850 Watt.

Wieviele Netzteile hat es euch schon verbraten ? Oder hattet ihr bis jetzt Glück und ist nie was passiert ?

Zum Glück ist auf dem Netzteil noch Garantie drauf :) achja und Brack Express ftw !!!

Developer | deh-vel-up-ur

noun

1 a person or thing that develops stuff: in e.g. software developer, someone having knowledge of a particular topic beyond the level of knowlegde needed for ordinary usage of that topic

• ja mir sind scho Enermax, SuperFlower und BeQuiet kaputt gange. Ja USV wer sicher mal ä Investion wert. Aber für alli Server chönds no en türre gspass werde ^^

noun

1 a person or thing that develops stuff: in e.g. software developer, someone having knowledge of a particular topic beyond the level of knowlegde needed for ordinary usage of that topic

• han 3 wo im Cheller sind wo viel Saft bruchet und no es paar meh :) wieviel VA chan der nöd säge, kA ^^ ich brücht ja eigentlich würkli nur en USV als Spannigsschutz und nöd unbedingt eine wo Stundelang chan ohni Strom überbrücke...

noun

• han au no eis dihei zum zruggschicke. Vor 1-2 Wuche hets wieder mol es Enermax Infiniti breicht, öpe s 3. vo dem Typ im letschte halb Johr - Johr. Zusätzlich sind mir im letschte johr au no öpe 2-3 beQuiet kaputt gange.

Stomspitze und USV isch jo schön und guet, aber wennd mehreri Netzteil ade gliche Steckdose hesch wärs jo eigenlich logisch das nöd nume immer 1 dävo kaputt goht? Vorallem isches nöd immer mit de gliiche Hardware. Also chasch nöd sägä das z.B bi eim PC öpis fuul isch und zviel aghenkt törfti au nöd sProblem si da alle Netzteil wo kaputt gange sind über 700W gsi sind. Solangs nur s'Netzeil isch gohts jo no, mir hets aber letschjohr eimol grad au no es Mainboard mit gschlisse und das isch denn scho eher dä hass.

Evtl. sind diä Netzteil eifach nöd uf 24/7 usgleit oder mir stelled zhochi asprüch ;)

• Naja, also ok 24x7 sind warschindlich die wenigste, aber es chan guet sie dass die Netzteil unterschiedlich reagierend uf Stromveränderige jeglicher Art.

Ander möglichkeit: CHAUFED fujitsu-siemens server mit HOt plug Netzteil und Redunanz! :D:D
    chan eu au en Server designe und denn alles schicke wo ich weiss :)

• mol ich glaub ebe scho das öppis nöd guet isch. zwar es isch mal en stromer verbi cho und dä hät nüt verdächtigs gfunde...

nei leider hani uf däm Netzteil kei Garantie meh wills scho es älters isch.

jetzt han ich mer vorher es neus gholt. Irgend es Xsilence 800Watt. Mal luege ob das was taugt. kenne die marke nöd. aber schadet sicher nöd mal ä komplett anderi marke z'näh. schuscht hani nur BeQuiet und Enermax im isatz.

noun

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!