Herre, ich han K9 grumt und bin übere noch U5 zu SoH züglet. Han eigentlich emol plant gha, mir mit emene Grüppli üseri Stammplätz i de K Reihe zruch z erobere ... aber sind hald nöd ali so schnell bim Izahle wie mir :).
Man sieht sich...
Herre, ich han K9 grumt und bin übere noch U5 zu SoH züglet. Han eigentlich emol plant gha, mir mit emene Grüppli üseri Stammplätz i de K Reihe zruch z erobere ... aber sind hald nöd ali so schnell bim Izahle wie mir :).
Man sieht sich...
Sehr well done - leider ghöret die Jude uf K1-3 nöd zu dir
die homos
so guet endlich häts plätz frei jetzt chan au ich no izahle und für dä smokey
guet guet, de engl0r chunt au no mitem nä kolleg
lalalalal wot de arm hek echt keine mitneh:'(
nebetbi setzen die 3 vögel dere reihe bi ues wo ned zu ues ghoeret mal weg die stöööret ded:DD
s'problem isch nöd das dich keine wot mitnäh. es isch glaub eher so das fast keine in züri wohnt...
ja das glaubi au.. wer wohnt scho in züri pfff
ha grad naglueget, normalerwiis fahri vo chur us über züri nach uzwil, will ich am Fritig amigs in züri schuel han, den isch aber uffahrt und ich han gar kei schuel, denn wärs en rechte umwäg, aber bevor dich denn nimert mitnimmt fahri scho über züri und hole dich ab, hesch ja nume notebook hesch gseid oder? will ich han ebe chli es chlises auto und denn het sozäge nix meh platz^^
hopp chlises blc auto
jep notebook schlafsack mättli und rucksack:D aso ebe i soet mal ufhöre fuuullänze und gucke ob das mitm cs überhaupt ufm laptop so klappt wie ich mir das vorgstellt han das wer supi blc:D han scho angst gha dasi min kaufte platz verschiebe müsst uf die next lan;) muss doch vor de praktisch na abstürze was kiffe agoht susch chumi ned guet dure:DDD
han gestert abig ihzallt, werde also doch no debie sie
n1 beef0r
für dä smokey hanis au am mäntig erledigt. ich denke er wird jetzt sicher scho chöne en platz reserviere.
vergessed den mis w33d nöd (s-master und red)
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!
Im Jahre 2003 waren wir ein aktiver Counter-Strike 1.6 Clan und haben in der GameBase und gamersNET Liga gespielt. Jetzt sind wir nur noch eine Community und bieten euch das grösste Bilder Archiv an LAN-Party Bildern der Schweiz an. Über 20 Jahre LAN-Party Geschichte der Schweiz ist in unserer Galerie zu finden. Ebenfalls sind ausgewählte eSports Events als auch viele Cosplays Impressionen dabei. Möchtest du Bilder unserer Galerie beitragen? Wir sind stets auf der Suche nach Bildern von vergangenen Events im Bereich eSports / LAN-Party / Game/Cosplay Conventions. Des Weiteren betreiben wir seit fast so vielen Jahren unser TeamSpeak und Gameserver. Unsere Infrastruktur ist komplett selber gehosted und Betreiben wir zu Hause auf unserer eigenen Serverinfrastruktur und Internet Leitung.