Zusammen mit professionellen Gamern hat Steelseries the Ikarie Laser Gaming Mouse entwickelt. Geringes Gewicht, ein tiefer Schwerpunkt sowie onboard-Speicher sollen die Ikari Laser zu einem verlässlichen Eingabegerät machen bei jeglicher Art von Games. Im speziellen aber soll der Nager in First Person Shootern eine besonders gute Figur abliefern.
Steelseries Ikari Laser Gaming Mouse
-
-
danke, a super muus hani scho, aber ich sueche immer no nachere guete alternative zur (mit weniger funktionstaste) G19 Gaming-Tastatur
-
dänn wirsch sicher mitere IBM oldsk00l Tastatur z'friede si
-
-
ganz genau die meini
dä tastedruck isch einzigartig und mer chan bis zu 3 taste glichzitig drucke
-
da isch bescht muus wo je hets gits imfall
-
I persönlich han a 7g vo steelseries. Si isch zwor schiisstüür, aber d'qaulität isch vomara andera stärn!
Und jo ... i han dia Muus etz sälber ... I finde da Ding au super! Im Speziella, wenn si denn no ufama guata mouspad isch
-
okey, han grad en testbricht duregläse, de tasteanschlag söll sehr luut sie, wie gsesch du das?
-
Also liislig ischer definitiv nöd. Wasi vilicht no däzua säga mue isch, dasi vor dä 7g laptop taschtatuura ka han, sprich i han aigatli gärn möglichscht churzi aaschlagwääg zum möglichscht schnäll chöna schriiba. Bi dä 7g isches so, dasma d'taschta nöd ganz abadrucka mues bis si reagiert. Wiiter klickeds au nöd, also das heisst, wenn ma jo binera normala taschtatur ä taschta truckt, denn spürt ma doch so wienes klicka. Das isch bir 7g nöd, wasi als sehr aagnehm empfind. Däzua chunnt, dass das Ding brutal viil uushaltet. Dia hätt scho ordentlich schlääg ab überchoo bi mir ... s'einzig was passiert ist, dass d'taschta usa flüüged, aber denn chames gad widr zrugg inaklicka
I persönlich finde das Ding eifach super und wüürs nümm häärgeh
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!