dm - Drunken Monks - LAN Party
-
-
ja isch glaub scho nume für ein bildschirm platz gmacht
-
Sevas mitenand...
Danke för die wo scho iizahlt hend! Für die andere bitte no iizahle...
bezahlt:
SEL
KrasserAli
Ratt0r
Pr0tek
Pr0ton
El Knuto
Wildboy
Ritti
s-master
vanoxNicht bezahlt:
rammel
headi
smokeyjoeGruess SEL
-
überwiisig wird hüt nacht usgführt
han si zwor erfasst aber vergässe zum freigeh -
LOL, voll verpasst das do alli am "abspamme" sinn
ha grad d Zahlig usglöst SEL: 50 Stutz für de Diry_munch und Mi (dirty hesch in dinere ufzählig no vergässe gha)
uf jede fall SKV rum ich mein... ich weiss jetzt scho wo ich wär find wenn ich en haue will :D:D !!!
resp.. smokey... fuu ihh.. ich will wieder uf mim stamm platz (siehe Foto vom nix mehr sehenden headi ) sitze
nümm lang jungs... nümm lang... woohoo
ehhmm SEL.. so wäge begränzte parkplätz.. dirty und ich chömme zämme.. aber wägem wite wäg sicherlich mitem auto... also pls vormerke
(ev e dicks langs wäge de bürostüehl (guete Tipp btw )) ... nur so dasis gseit haso long
head0ritsch -
-
Hallo zusammen
Bei mir stand es aus diversen Gründen lange in der Schwebe ob ich im besagten Zeitraum überhaupt verfügbar bin, oder doch nicht - weshalb ich mich bisher auch garnicht erst zu Wort gemeldet habe.
Nun hat es sich so ergeben, dass ich gezwungen war, meine ferien so zu schieben, dass sie ins Oster WE hinein ragen. Entsprechend könnte ich frühestens am Sonntag anreisen, was dann nicht mehr wirklich sinn macht.Den Teilnehmenden wünsche ich viel Spass
MfG
Gurit -
D'Priisä wäred mol ready
-
n1
-
geile scheiss ! @ heinz, wie mached mers ez mit de server ? machsch du image vo de vm fürs CS oder sölli n neue baue ?
-
Hmm, mues mol luege öbi das weekend däzue chum
-
de KrasserAli het no e CS1.6 - 2on2 Turnier uf d'Bei gstellt:
* 2on2 Teams werden ausgelost
* Double Elmination
* Start Fr. 20:00 Uhr
* Ende Sa. ca. 01.00 Uhr
* Preise werden noch festgelegt
THX 4 organize -
HeyHeyHey
Mol zerscht an alli a fetts Hallo! geili sach wo dr do ufd bei gstellt hän. Das wägem Cs Turnier...
bin jo gspannt wie das so wird! ha vilicht vor 5 johr sletschtmol cs gspielt!! Uf jedefall wirds sicher heftig
e sc2 turnier wär do ehnter in mim bereich vom mögliche^^anyway wird funny!! Schöne wuchestart allne und bis am donnstig!
-
Heyheyhey zum zweite
ha no e frog weg enere kaffimaschine... hets dörte eini? Suscht nimm i eifach no mini kleini Nespresso mit..
Coop und Kapslezüg hets jo sicher in dr nöchi..
LAN ohni kaffi gits bi mir nit...;-)ah jo spielt eigentlich au eine bf3 usser dr Headi?
Greetz
-
das wer mega cool wännt dini nespresso würsch mitnäh. Da chani paar kapsle minäh. en kafi am morgen bruchi eifach vorem red bull
es hät glaub scho lüt wo battlefield 3 zocket. dä smokeyjoe, rittmeister hät frühner uf jedefall zockt gha. ich selber has game au, has aber us ziitmangel nie gspielt gha.
-
okey alles klar.. Kaffimaschine kunnt mit;) also bis bald denne^^
-
de ali het au mol no was gseit wäge kaffimaschine aber woss nöd ob er si ez mitninnt! wenns halt den zwei döt het, denn stellt me nu eini uf und kapsle kamme jo bi beidne bruche!
bf3 zocki nöd, bf2 hani mol zockt
-
spötischtens abem donnschtig obig sinders denn
villicht no e heizdecki mitneh -
Nur so als Info, falls ihrs nonig gseh händ. Es hät jetzt au es interns Forum speziell für d'LAN. Berechtigung hät jede wo ade LAN teilnimmt und sich bereits da registriert hät. enjoy!
-
Leuts... Fettes Merci für das obergeile Wucheend/die obergeile Ostere! Hett wieder viel luschtigi Aktione geh und ich bin mit sehr viel schöne und luschtigi Erinnerige hom gange Au wenn s Team Snickers nöd gwunne hett, isches ä supergeils Turnier gsi! DEFENSE isch au immer super gsi und es hett mi brutal gfreut, die alte Gsichter nochenem Johr wieder z gseh. Merci vil vil vil mol a alli, speziell am Sel, dasser das wieder uf d Bei gstellt hett. See ya next year. Keep fucking support metal
-
Jo sehr n1 gsi! Merci allne wo öpis organisiert hend, im spezielle natürlich Dir SEL, und do demit zu dem glungne weekend biitreit hend! Top Location, top Infrastruktur, top Lüt Nimme a vom s-master wirds denn no es paar pics geh
-
Danke SEL dasmer so es geils Weekend händ chöne bi dir verbringe. Hät eifach alles gstumme. Location, Infrastruktur, Lüüt, Games, Turnier, rossheit. Echt dä Hammer gsi! Danke!
Ja Bilder werdet hützabig no cho. stay tuned.
-
Au vo minere Siite äs dicks THX a alli wo was zur organisation Biitreit hend, allne vorah natürlich am SEL für die geile Location, die Super Turnierpriise und natürlich fürd Ihladig ! natürlich wönd mer dä Ali ned vergässe wo es nice CS Turnier organisiert het. Au allne Teilnehmer würdi gern danke, denn ällei isch so ä LAN au nöd so toll. Es hät mol wieder alles passt... Ro$$h£it , Location, Peoplez, Games und überhaubt. !!!!
THX and see you all NEXT Year -
Sevas mitenand...
Au vu minnre Site en Dank för s'Voruszahle und für die guät Stimmig wo dur eu entstande isch... Es isch echt e super Weekend gsi und i freu mi scho uf nögst Johr!
Bsundrige Dank goht as SKV-Team (Ritti, S-Master, Smokey) för d'Server und das mir das Portal hend töre nutze.
Au en Dank a de Ali wo s'CS Turnier organisiert het.
Danke nomol am S-Master för die super Fotene wod gmacht hesch!
Und natürli allne wo gholfe hend vorbereite und ufrumme: Pr0tek, Ratti, Rammel, Pr0ton
Bis bald mol im TS oder im Steam...
Greets SEL
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!